Algot vann kampen

Algot har den senaste tiden kämpat med att vända sig till mage, han har kommit till sidan men inte längre eftersom armen varit ivägen och han haft huvudet fel. Han har dock varit nära så vi har bara väntat på att han skulle lyckas. Idag vann han kampen och rullade runt, morsan fick vara vittne till första vändningen eftersom han dragit upp henne för att leka... Sen har detta varit det enda han fokuserat och gjort när han legat på golvet under dagen...

I övrigt har vi idag varit på information om babysim som börjar med bad nästa vecka, ska bli riktigt spännande! Känner ingen annan i gruppen, pratade med en promenadkompis men hon ska gå på torsdagar, henne kommer vi dock ändå att träffa på träna med din bebis på fredagar :) Algot var då nyfiken och på bra humör som vanligt när vi var där, tittade med stooora ögon på de andra bebisarna och även på den lilla videon vi fick se som information. Ingen störig bebis här inte, nöjd, glad och nyfiken. Dock är han stor fick jag bekräftat även om jag visste det sen innan, hon som satt bredvid mig trodde att han var minst 5-6månader och vart lite oj:ad när jag sa att han är 3,5månad, men det e ju verkligen inte någon nackdel att vara lång som barn, fortsätter han som han börjat kommer han få åka skoj saker på ex tivoli långt innan sina kompisar ;)

Ikväll kommer mormor hit på besök och ska stanna en vecka! Mysigt det ska bli, är det någon som har förslag på vad man kan hitta på i Östersund med omnejd denna vecka tveka inte att tipsa mig om det! ;)

Kommentarer
Postat av: Tova

hihi, vad gulligt! Min Elliot var ganska sen med att vända på sig, trodde han var en liten latmask hehe, men sen när han väl började så kunde han krypa efter bara några veckor :O kan gå snabbt det där!

2010-08-25 @ 10:54:25
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0