Båtvett



Båtvett är inte något morsan och mormor verkar besitta, för det första satte de båten i badrummet, där finns ju ingenstans att åka i den. Fär det andra fick jag ingen flytväst på mig och det har jag hört att man ska ha när man åker båt. För det tredje och det är här de blir knäppast, så fyllde de båten med vatten!?? Då flyter den ju inte, men var skön att bada i så jag har fullt överseende med att det knäppade sig. Hoppas ni läsare är lika förstående, jag behövde ett bad och mormor hade ingen bra balja ;)

Sen lovade vi ju även att lägga ut något kort på fynd från Gekås, det får bli en bild på min vinteroutfit som nu är inhandlad så jag ska hålla mig varm i vinter. :) Smart tänkt där morsan!


Go natt alla och simma lugnt i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0