God morron solstråle!



Vaknar 06.00 på ett strålande humör! Nu har jag allt sovit klart och mår superbra, dags att vakna morsan! :)
Ja, så såg det ut för andra morgonen i rad nu småjobbigt att vakna så tidigt men allt det jobbiga försvinner med de stora leendena jag får, en riktigt charmig solstråle!

Igår orkade morsan inte blogga på kvällen, var ute nästan hela dagen. Vi började med en morgonpromenad på två timmar. Senare efter en paus hemma mötte vi Anna för att gå till Skarpenord och sola, så underbart att kunna sola i stan men ändå vid havet! Denna stad e sååå fin och skön att vara i, saknar bara min älskling. Det blev faktiskt ett dopp i havet för mig, var småkallt att kliva i men efteråt ganska skönt.


Algot fick hållla sig i skuggan på stranden så han tog sig ett snack med pingu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0