Nytt rekord!

Jahapp i natt var det nog rekord för hur länge Algot sover, somnade runt 22 och sov sedan till klockan 5! :) Undrar om detta bara var för en gång  eller om han kanske kan börja dryga ut tiden så vi slipper nattmatningen? ;) Jag vet, jag vet han e bara 2 månader så har absolut inga förväntningar på att detta ska ske, men hade ändå varit skönt om det gjorde det... Rent allmännt känns det som att han slutat vara sådär panikhungrig direkt när han vaknar, kan le lite och se sig omkring innan han behöver mat, men då ska det dock komma mat på studs annars blir han arger.

Under gårdagen orkade jag inte skriva här eftersom jag kom hem ganska sent, var ute hos Sophie och fick god  grillad kyckling, mumsigt! Hade även vart full rulle hela dagen; långpromenad på 1h i värmen sedan hem till pappa alltså Algots morfar som bjöd på lunch på stan. Att det kan vara så gott med en enkel räksallad, men att det är färska räkor gör hela skillnaden tror jag. Men så nyttig kan jag ju inte vara att jag bara äter sallad, nejdå efter lunchen gick vi till farmor numera gammelfarmor eftersom det väl e så hon får kallas av Algot ;) där vi fick gott fika. Fick till o med smaka tårtan hon hade på sin 80årsdag! Den var ett tag sen, var inte med eftersom jag då hade knodden booende i magen ;) Sedan testade jag att gå till stranden en stund, men det var för varmt för att inte bada och för trångt med människor för att köra Algot så nära jag ville ha honom för att bada så det biidde hem igen.

Det var gårdagen det, undrar vad denna dag kan ha att ge? Just nu åskar det och spöregnar ute, skönt! Men ska till gammelmormor och gammelmorfar för lunch igen sen får vi se om vädret klarnar upp så jag kan åka till stranden och kanske möta Sophie och Anja där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0