Tokvarmt


Idag har vi nästan tagit det lite lugnt. Det är tokvarmt ute så det bara kladdar på ryggen när man e så liten som Algot och inte rör sig från rygg...

Började så klart dagen med en 2 timmars promenad mesadels utmed havet, sååå härligt. Nästan så morsan fick lust att hoppa i under promenaden men struntade i det.  :)
Till lunch mötte vi moster Maria på stan där morsan bjöd moster och mormor på lunch, mumsigt men för varmt innan vi insåg att det fanns platser i skugga också, då vart livet lite lättare för stunden. Massor med folk var det på torget som vanligt på lördagar. Men mormor fick köpt jordgubbar och bigaråer som agerade fika sen :) Gott gott.


Just nu är det bara slö och slapp som gäller, morsan tar det lugnt på balkongen och Algot passar på att sova inne en stund för där e ganska svalt å skönt. Senare ska vi till gammelmormor och gammelmorfar för att grilla, ska bli så gott! Det verkar som att det blev en sommar i år! Som jag längtat sen den uteblev för min del förra året, nu kan jag inte annat än njuta av att vara på det ställe jag helst är på sommaren. Det som saknas och är väääldigt saknat är dock älsklingen som är kvar i Östersund och jobbar, men har fått höra att han ska ut till stuga och ha "grabbhelg" så han har det nog minst lika bra som mig ,)

Kommentarer
Postat av: Tova

vilken liten sötnos... och snygga outfits har han också ;)

kramar

2010-07-15 @ 16:43:46
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0