Vänner

Jahpp denna underbara sommardag har spenderats ute i Skällinge hos Sophie och hennes barn :) Algot började besöket med att äta och sedan bli runtdragen i vagnen på 1 timmes promenad, men tror detta var uppsattat eftersom han sedan sov i vagnen totalt 4,5timme!  Morsan är i chock för han sov lika länge under dagen igår... Men det är inte att klaga på, hon hinner ju äta lunch i lugn och ro med två händer ;)
Efter den långa sovstunden där morsan delvis suttit ute och njutit av solen så hon nu är kräftröd vaknade Algot och efter lite mat fick han låna Noaks gym.

Som vi ser på bilden ovan är lånet väldigt uppskattat av min lille somriga skrutt! Han hade dock inte samma schvung på armarna så fick inte pingvinen att spela lika ofta som Noak men någon gång träffade han! :) Tur att skruttarna är så små fortfarande att de inte kan leka tillsammans för det hade vart väldigt tråkigt då de sover om varandra ;) E den ena vaken sover den andra och tvärtom. Appråpå att vara kompisar länge kommer jag nu när jag försöker räkna fram till att till hösten blir det 16 år sen jag och Sophie började i samma mellanstadieklass och blev kompisar... 16år! Är verkligen superkul att ses lite mer igen nu när vi har skruttar som är så lika gamla, trist att vi bor så långt ifrån varandra till vardags men passar på att umgås nu när jag är på besök här i söder.

Just nu avslutas dagen genom att Algot sover en sväng och morsan sitter på den skuggiga balkongen och njuter av att det är sommar! Imorgon blir det biltvätt och snart kanske jag måste till stranden också, där har vi inte varit ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0