Första advent

Då var det första advent, har inte tänt ljuset ännu eftersom vi väntar till K kommer hem från jobbet. Kom på för en stund sen att just nu är det nästan precis ett år sen vi flyttade ihop och om jag inte missminner mig är det även ungefär ett år sen jag kände knodden sparka för första gången. Otroligt vad annorlunda det kan vara från år till år! Lillskrutten ligger just och tar en eftermiddagslur, K jobbar och jag har just gjort en risgrynspudding, kändes lite jul över det på något vis.

Dagen har mestadels bestått av en långpromenad i vår kyliga vintervärld


Men  Algot har även hunnit med att mysa lite med mamma också :) Han gillar inte alls att leka själv längre, det är mycket skojigare att vara med mamma och pappa överallt och se vad dom gör. Är ofta lite frustrerad över att han inte kan ta mig dit han vill, försöker och försöker men kommer ingenvart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0