Nya mått

Bäst att uppdatera här i bloggen nu när vi åter varit på bvc för att mäta och väga lillskrutten som inte är så liten längre utan mäter 74cm och fungerar som en tyngdlyftningvikt på 9445gram! Fick även sin andra spruta med vaccin igår trots att han varit förkyld sen i torsdags och fortfarande hostar, men får lita på att läkaren vet vad hon gör.

Njuter av hösten och längtar till jul det är vad jag sitter och gör nu när jag ska beställa lite pepparkaksformar. Ser verkligen fram mot första julen med min lilla familj, det gör vi för den delen båda två föräldrar. Å Algot han myser hela han när vi är alla tre det syns så väl att det är då han mår som bäst även om han är glad i övrigt också.


Kommentarer
Postat av: Noak

ik nb 6ug6ydufihjyu7fyhhc78hn §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§uy mn b,, mbn ggh 8b8nn b

2010-10-28 @ 12:25:37
Postat av: Farfar

Du växer ju så det knakar, hörs ända hit faktiskt. Jag tror bestämt du är en kille som verkligen trivs med livet, eller hur?

2010-10-28 @ 22:36:31
Postat av: Algot

Jodå för det mesta är livet härligt! Finns ingen anledning att vara ledsen när man kan vara glad och ha skoj :)

2010-10-29 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0