Söt Algot

Hade tänkt lägga in en fin bild här på hur söt Algot blev i sina fina nya byxor, men eftersom farsans dator inte mår så bra kan jag inte göra det... Hittar inget bra program i min dator för att förminska bilden vilket jag måste. Men men ni får tro mig när jag säger att han är söt :)

Efter en skön helg ute i stugan är det nu åter vardag hemma som gäller, denna vecka ska vi försöka baka och städa lite här hemma som förberedelser till dopet på lördag. Var bra med en helg att ladda batterierna, att det kan vara så avslappnade att vara i en stuga utan el och vatten. Men nu är det full fart framåt som gäller, idag ska vi klämma in lite babysim under dagen också, mysigt och skoj!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0