Mysstund

Idag sitter vi och väntar på att det ska komma lite kompisar från föräldragruppen på besök och snacka lite skit. :) Just nu har vi det väääldigt mysigt eftersom Algot somnade i bärselen, som jag har saknat dessa mysstunder som vi hade varje dag när han var mindre ca 1-2månader. Njuter i fulla drag och Algot verkar inte vantrivas han heller eftersom han somnade här och sover fortfarande när jag ätit lunch och flyttat mig hit :) Älskade unge! Till o med när han är smågnällig älskar jag honom och skulle göra allt för honom!

Kommentarer
Postat av: farmor

Härligt! när den känslan infinner sig , att ingen betyder mer än den älskade ungen! Jag kan ännu förnimma den känslan,underbart, då är man mamma!

2010-09-03 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0