Nya äventyr

Klockan är inte mer än halv 8, Algot ligger och sover igen efter första lekstunden där han även fick prova på något nytt. Stora killen satt i sin matstol.

Det var mycket kul att sitta där och upptäcka sina leksaker när morsan åt frukost, Algot hade säkert också velat ha lite frukost men det fick vänta en stund till morsan ätit upp och han lekt en stund vilket också blev bra. Har ju inte börjat direkt nå med smakisar ännu utan ammar fortfarande helt med lite ersättning. Men nu när han är 4månader är det kanske dags att börja introducera lite mat, beroende på hans eget intresse men nyfiken som han e på det mesta så vill han säkert smaka på lite potatis, palsternacka, morot eller något annat gott :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Äntligen slipper han ligga på golvet när alla an¨dra äter utan nu får Algot vara med och se vad som händer ovanför golvets höjd.

2010-09-09 @ 21:17:48
Postat av: Farmor

Men,jösses! sitter han redan, hur tidig och framåt är den där ungen?? Gokram från farmor

2010-09-09 @ 21:56:25
Postat av: Algot

Men Farmor, suttit har jag gjort länge, jag har hört att man måste va framåt här i världen om man ska ta sig nånstans. ///Algot

2010-09-10 @ 08:27:01
Postat av: Farfar

Hmmm!! Snabba ryck framåt må jag säga. Det är nog dags för mig att serva pappas gamla trehjuling tror jag. Snart susar du väl runt i lägenheten på den.

2010-09-11 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0